logo

انتخاب محل سایدبار

این سایدبار را با ابزارک های کاربردی پر کنی تا براحتی در دسترستان باشند
Email@YourSite.Com
+989121234567

مزایای اسپانسر شدن در بزرگترین گردهمایی صنعت فروشگاه های اینترنتی

توجه عموم مردم

به طور کلی مردم حس خوبی نسبت به اسپانسر حوزه فعالیتی خود پیدا می کنند و این یعنی آنچه که شاید تبلیغات چندساله برای شرکت ها به وجود نیاورد ،یک اسپانسرینگ به آن ها هدیه دهد ، در حقیقت فرصت به وجود آورنده این شرایط مانند یک روابط عمومی قوی است که توجه افراد را به اسپانسر ها جلب کرده و آگاهی لازم را به آن ها می دهد .

افزایش فروش

وقتی شما برای ارتقا فرصت برند خود در کنگره بین المللی فروشگاه های اینترنتی ایران شرکت می کنید ، مخاطبان و حاضران کنگره به صورت ناخودآگاه و بعضأ خودآگاه از شما حمایت می کنند و این منجر به افزایش فروش چشمگیر می شود . رقابایتان اغلب حامی رویداد های مهم در چنین فضای رقابتی بزرگ می شوند تا بتوانند با استفاده از این فرصت نمونه کالا و خدمات خود را در اختیار شرکت کنندگان قرار دهند و فروش خود را بالاتر ببرند .

سود ببرید

تبلیغات پکیج اسپانسرینگ شما در معرض دید مخاطبان قرار می گیرد ، بنابر این کسانی که در کنگره شرکت نمی کنند نیز لوگو و مشخصات شما را با شیوه های اطلاع رسانی ما مشاهده می کنند و می توانند در آینده مشتری شما باشند .<br /> پخش تیزر و تبلیغات شما در سمینار ها نیز بر روی تصویر مثبت شما در ذهن مدیران و شرکت کنندگان می افزاید .پس با یک تبلیغ هزاران چشم را به سوی خود بکشانید و سود ببرید .

پرچم شما همیشه بالاتر

نشان می دهید نسبت به رقبای خود متفاوت هستید و برنامه های راهبردی و اثربخش شما برای بازار هدف توسط اتاق فکر قدرتمند و مدیریت سطح بالا خلق می شود

m

اسپانسرشیب

اگر مایل هستید اثری از خود در بازار بزرگ و دست به نقد صنعت فروشگاه های اینترنتی ایران برجای بگذارید، برنده کنگره فروشگاه های اینترنتی ایران شوید و به اهداف صدر در صد سودآور دست یابید.

برای ایجاد فرصت ارتقاء برند، یکی از شیوه های رایج در تجارت، پرکردن فاصله میان برند و مخاطبان می باشد. در کنگره فروشگاه های اینترنتی ایران 2019، تعدادی مخاطبان مستقیم و غیرمستقیم وجود دارند که برندهای هوشمند ارزش تک تک آنها را به خوبی می دانند و از گردهمایی آن ها در کنگره، به خوبی بهره برداری می کنند. اما نکته حیاتی اینجاست که حضور برای اسپانسری در بزرگترین کنگره صنعت فروشگاه های اینترنتی از جنس یک کمک مالی نیست، بلکه دقیقا پولی است که برای خریدن این فرصت و خارج کردن آن از چنگ رقبا پرداخت می نمایید که بی شک مبلغ آن به نسبت اهمیت و اعتبار رویداد که ناشی از عوامل مختلفی نظیر: حضور مدیران شرکت های بزرگ اینترنتی، اساتید خبره و باتجربه این حوزه، مدیران فروشگاه ها ی اینترنتی و متخصصین بازاریابی اینترنتی از سراسر کشور، نوع اطلاع رسانی و نحوه پوشش رسانه ای و خبری این رویداد می باشد، متفاوت خواهد بود. در این میان شما به عنوان یک اسپانسر، از این فرصت استفاده می کنید و به نتیجه مطلوب می رسید تا در تعامل به وجود آمده در این کنگره برنده باشید

en_USEnglish
fa_IRفارسی en_USEnglish