logo

انتخاب محل سایدبار

این سایدبار را با ابزارک های کاربردی پر کنی تا براحتی در دسترستان باشند
Email@YourSite.Com
+989121234567

ایران آنلاین استور در یک نگاه

کنگره بین المللی فروشگاه های اینترنتی ایران با حضور متخصصین، فعالان و مدیران فروشگاه های بزرگ اینترنتی نمایندگانی از برندهای معتبر داخلی و خارجی با هدف انتقال تجربیات موفق، صرفه جویی در منابع و افزایش بهره وری با همکاری کشورهای صاحب نام در این حوزه نظیر فرانسه، اتریش و … 24بهمن ماه سال جاری در تهران برگزار می گردد.

دعوت به حضور

اولین کنگره بین المللی فروشگاه های اینترنتی ایران، ضمن بررسی دقیق و علمی نگرش و خواسته های مشتریان، به بحث بکارگیری نوآوری و خلاقیت به عنوان یکی از رموز موفقیت و پیشرفت در مدیریت فروشگاه های اینترنتی تاکید دارد که در واقع برگزاری نمایشگاه و سخنرانی های کلیدی با حضور مجرب ترین متخصصین و مدیران صنعت فروشگاه های اینترنتی در مسیر نیل به این هدف می باشد. همراهی با این رویداد، قطعا مزایای با ارزشی را برای شرکت کنندگان در جهت توسعه کسب و کار به دنبال خواهد داشت.

 

ثبت نام
ویژگی های منحصر به فرد نمایشگاه کسب و کار اینترنتی

با توجه به ترکیب متنوع مخاطبان که از میان فروشگاه های اینترنتی ، مدیران بنگاه های معاملاتی اینترنتی ، مدیران شرکت های حمل و نقل اینترنتی ، استارت آپ ها و شرکت های خدماتی اینترنتی در حوزه های مختلف می باشند، نمایشگاه دارای ویژگی منحصر به فردی است.

محلی برای اشتراک گذاری ایده ها

در این رویداد منحصر به فرد متخصصین و فعالان موفق در عرصه صنعت فروشگاه های اینترنتی از سراسر کشور و چندین کشور پیشگام در این حوزه، دانش و تجارب موفق خود را به اشتراک خواهند گذاشت و از آخرین متدهای روز این صنعت که مورد استفاده برندهای برتر در نقاط مختلف جهان می باشد، بهره مند خواهند شد.

موضوعات سخنرانی های کلیدی کنگره بین المللی فروشگاه های اینترنتی

بازاریابی فروشگاه های اینترنتی

راهکارهای نوین جذب مشتریان، نقش شبکه های اجتماعی در تجارت الکترونیک، بررسی مدل های موفق بازاریابی در کشورهای مختلف

هوشمندسازی فروشگاه ها(فروشگاه های هوشمند)

اهمیت iot  در فروشگاه ها، نورپردازی هوشمند، تکنولوژی های جدید

مدیریت پیشرفته فروشگاه ها اینترنتی

شناسایی ریسک ها و خطرات این صنعت ، شناخت بینش مصرف کننده، راهکارهای افزایش بهره وری عملیاتی فروشگاه های اینترنتی، کاهش مصرف منابع

برندسازی و تأثیر آن بر روند رشد کسب و کار

برندسازی و تآثیر آن در جذب و افزایش مشتری و توسعه کسب و کار

برخی از فروشگاه های دعوت شده به این کنگره

fa_IRفارسی
en_USEnglish fa_IRفارسی